Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

Pazarlama

Bu programı başarıyla tamamlayan öğrencilerimiz


  • Pazarlama ile ilgili süreçleri yönetebilmek
  • Ekonomi, işletme yönetimi ve temel finans bilgilerini bilir ve pazarlama alanında uygular
  • Tüketici davranışlarını analiz edip, müşteri ile olan ilişkileri global ve yerel pazarlarda düzenler
  • Pazarlama ile ilgili güncel gelişmeleri takip edebilme ve uygulayabilmek 
  • Pazarlama stratejilerini; ürün, fiyat, dagitim ve tutundurma amaçlarına uygun olarak geliştirebilmek ve uygulayabilmek
  • Pazarlama elemanlarında aranan; satış, reklam, halkla ilişkiler, müşteri ilişkileri yönetimi, ürün yönetimi, marka yönetimi ve elektronik pazarlama bilgisine sahip olmak ve bunları uygulayabilmek.
  • İş yaşamında etkin iletişim kurma ve ikna becerisine sahip olmak.
  • Bilgi ve iletişim teknolojisi araçları ile diğer mesleki araçları ve teknikleri kullanabilmek
  • Pazarlama araştırma sürecini ve istatistiksel analiz yöntemlerini bilir ve araştırma sonuçlarını yorumlayıp, pazarlama stratejisinin geliştirilmesine yardimci olur.
  • Satis yönetimini, satis tekniklerini ve mağaza yönetimini bilir ve perakendecilik sektöründe uygulayabilir.

SAYILARLA ÜNİVERSİTEMİZ

36109

Öğrenci

104355

Mezun

1282

Akademik Personel

2455

İdari Personel

272

Aktif Program

30

Öğretim Elemanı Başına Öğrenci

157869

Kütüphane Kaynağı